Firmowa strona internetowa

W XXI wieku wszystko przenosi się do sieci. Już więcej niż połowa reklam kierowana jest do internetu, co tylko pokazuje o sile tego medium i wręcz przymusie, do pokazania się w nim jako firma. Stworzenie swojej strony www to niezbędne minimum, bez którego trudno będzie nam walczyć o klientów. Firmowa strona internetowa to jednak nie taka prosta sprawa. Należy pamiętać o kilku wytycznych, bez których moglibyśmy zostać odebrani jako mało profesjonalni i nieprzekonywujący.

Dzisiaj postaram się opisać wam, co zrobić, aby strona dobrze się pozycjonowała i zdobywała zaufanie potencjalnych klientów. Nie są to oczywiście wszystkie wytyczne. Aby zrobić to jak najlepiej, warto zwrócić się do firmy takiej jak DEVERO, która w przystępny sposób wytłumaczy i stworzy firmową stronę internetową, na którą będzie się patrzeć, i z której się będzie korzystać, z przyjemnością.

Strony internetowe

Ważne, aby twoja strona internetowa była stworzona starannie, wychodzące teksty poza ramki, niedopasowany kolor czcionki czy źle optymalizujące się podstrony (pamiętaj o stronie responsywnej) to wynik niechlujstwa, który może odsunąć potencjalnego klienta od chęci współpracy z twoją firmą. Ważne też, aby kolorystyka była odpowiednia do branży w jakiej pracujesz i do barw, jakie dotychczas przyjmowałeś za rozpoznawalne dla twojej działalności (logo, kolor sklepu itd.). Istotnym jest, aby stworzyć projekt od zera. Powtarzające się szablony sprawią, że będziesz wyglądać nieprofesjonalnie i stracisz klientów.

Niech twoja strona internetowa żyje

Daj powód, aby na twoją stronę wchodzili ludzie. Ciekawe artykuły i treści sprawią, że wywołasz ruch w witrynie, która przez częste odwiedziny jest wyżej pozycjonowana w google. Aby do tego doprowadzić, aktualizuj informacje na stronie, dziel się ciekawymi faktami i poradami na tematy, które mogą zainteresować twoich przyszłych klientów. Popisz się wiedzą, a każdy zobaczy, że ma do czynienia z fachowcem.

Pozycjonowanie strony internetowej

Kolejnym, równie istotnym, elementem, o którym wspomniałem już wyżej, jest pozycjonowanie. To tworzenie treści w taki sposób, aby były dostrzegane przez algorytmy Google. Powtarzanie słów kluczowych w odpowiednich ilościach lub dobry rozkład tekstu to tylko niektóre z wytycznych branych pod uwagę przez wyszukiwarki. SEO to dość ciężki kawałek chleba dla osoby niedoświadczonej i chociaż można próbować pozycjonować samemu, to lepszym efektem na pewno będzie zaufanie ekspertom takim jak DEVERO, którzy zadbają o wysokie notowania naszej strony.

Optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań Google

Musimy pogodzić się z tym, że Google jest monopolistą i pod jego wytyczne trzeba się dostosować, aby cokolwiek ugrać w sieci. Dla osoby nowej w programowaniu może być to nie lada zagwozdka, co jest tylko kolejnym argumentem za zatrudnieniem profesjonalistów.

Wszystko z wyczuciem

Zastanów się, co najbardziej zainteresuje potencjalnych klientów i daj im to na głównej stronie, nie każ przeszukiwać wszystkich podstron, bo istnieje duża szansa, że nie podejmą wyzwania i zrezygnują z twojej oferty na rzecz konkurencji. Większość klientów po wejściu na stronę firmową poszukuje cennika i danych kontaktowych. Pamiętaj o tym.

Zapraszamy do współpracy !